Pages

Sunday, December 16, 2012

BM-13 Katyusha: the finished model

Eredetileg lépésenként szerettem volna bemutatni a "Kátyusa" születését, ám szinte sosem volt türelmem kattintani képeket, így csak a befejezettnek tekintett állapotáról dobok fel pár gyors képet.

Néhány infó:
- az építés alatt akadt bőven gondom a sorjákkal és a hézagokkal, a kilökőtüske nyomokkal és néhány elnagyolt részlettel is. Az eduard maratások sokat dobtak az összképen (veszem akár a fényszórók védőrácsait, vagy az ütközőt), tehát érdemes volt beszerezni a készlet mellé. A motortér szinte teljesen üres, csak a motor alsó részletét kapjuk meg a hiány eltakarására.
- a festésnél a szokásos revell akrilokkal dolgoztam: az alváz matt feketét kapott, minden mást bronzzöldel festettem (revell 65). A szárazecsetelést antracit és acél színekkel végeztem.
- mindezek után átmostam az egészet erősen higított barna olajfestékes hígítóval, majd a száradás után árnyékoltam és befolyattam a mélyedéseket, réseket feketével. A rozsdásítás szintén olajfestékekkel történt, majd következhetett a sarazás ak-interactive löttyel (ak 023), valamint pigmenttel (ak-042)
- a matricákat inkább mellőztem, túlságosan vastagok. a rakétákat szintúgy kihagytam
még mindig érvényes:
-A építésénél nem törekedtem arra, hogy 100 százalékosan minden úgy legyen, ahogy az egy eredetin van.







No comments:

Post a Comment